Dagens outfit - semesterledigt


Kjol från Benetton, top H&M, skor Scorett, Halsband
från Baglady ( Butik Jasmin )

Då jag varit ledig idag och tagit dagen som den kom valde
jag en sval och avslappnad dresscode.

Det har varit väldigt varmt idag och jag började dagen med
en gräsklipperunda ( dock ej i dessa kläder :) )

Efter att ha påpekat för en herre med hund att jag inte
uppskattar hundkiss på mitt vitmålade staket runt min tomt
fick jag nästan kaffet i halsen ( nåväl jag dricker ju ej kaffe,
men om ifall jag gjort ) då jag upptäcker att byggjobbaren
inne på granntomten står och pissar intill husväggen på
det nya huset de håller på att bygga.
Ja, jag lägger mig inte i det...men att åberopa fuktskada
längre fram kanske lär bli aktuellt. Vad ska man säga???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0