Hej



Hösten känns närmare än jag vill, idag var
det skolstart här hos oss. Det känns alltid som
ett avtramp till nya tider, tycker jag. På ett sätt är
det skönt med lite vardagsrutiner igen.

Jag lovar mig själv att inte låta gräset bli för långt
igen...jag var så svettig efter att gräsklipparen kört
fast i gräset flertalet gånger än jag orkar räkna.

Singelmammorna  som gick på tv igår kommer
inte att bli ett favoritprogram för min del. Tyckte inte
alls att det var bra, förstår inte vad det var det handlade
om egentligen :(

Idag kom det annat i brevlådan än reklam och räkningar :)
En bonus check från H&M, det blir man happy av :)

Nä nu får jag ta tag i lite vardagssysslor...ha en fortsatt
bra tisdag...

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo tack det blev det :)

2008-08-19 @ 18:29:16
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0