GOD FORTSÄTTNING :)

Trodde jag skulle få DÄNG i PLUMP idag...men nädå
jag lyckades komma på 2:a plats...inte illa eftersom jag
jämt förlorar så det ryker :)

Ja nu har det börjat snöa med därute, kanske mindre kul
eller jättekul med snöbollskrig :) och snöänglar...


               Jag o Hugo på "vår" julafton :)

Fullt disco härhemma med GUITAR HERO just nu så
jag passar på att blogga lite :)

Idag i butiken såg jag att HELLO KITTY almanackorna för
2009 håller på att ta slut så vill ni ha nu innan året börjar
så kom så fort ni kan och SHOPPA LOSS :)

     
Hello Kitty väggalmanacka 2009, Butik Jasmin

 
Hello Kitty bordsalmanacka 2009, Butik Jasmin

Stort TACK till ALLA som handlat så många julklappar hos
oss på Butik Jasmin i år, det är vi sååå glada för :)

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej sis! Laser du inte din e-mail? Halsa och gratta Hugo imorgon (eller idag har faktiskt har) fran oss. Saknar er massor! KRAM

2008-12-30 @ 15:17:29
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Madeleine

TACK snälla underbara du för den gulliga utmärkelsen. Blev så himla glad för dina fina ord att jag nästan fällde en tår...



Önskar dig ett underbart GOTT NYTT ÅR och många kramar från mig



Ps: Hälsa syster Gott nytt år också:)

2008-12-30 @ 19:26:19
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Eva

Ett riktigt gott nytt år till dig!!! Hoppas ni får ett härligt nyårsfirande! Almanackorna är fantastsiska men jag måste ha massa plats att skriva in alla möten/aktiviteter i så där får det praktiska gå i först hand =(

2008-12-31 @ 13:01:49
URL: http://blogg.hittaplagget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0