Paketinslagning på hög nivå :)



Arbetsdagen är till ända och det är ju först nu när man
kommer hem som man känner av hur mycket man
faktiskt har jobbat idag :)

Fantastikst kul att julhandeln har kommit i gång på riktigt
nu och det är kö...kö...kö och kö i butiken :)

 
Ett av Butik Jasmins julklappspapper i år :) Jag på jobbet idag :)

Kan ju passa på att tacka för alla fina julkort som kommit med posten, både
här hemma och till butiken :) Tack alla snälla som tänkt på mig :) det är kul
att få post i brevlådan tycker jag. Har även fått några julhälsningar via mail,
tack till er oxå såklart :)

Ikväll ska jag bara mysa och ta igen mig efter dagen. Jobbar ju såklart även  i
morgon då det är långlördag :)


Jag i butiken idag :)

Ha en riktigt trevlig helg, imorgon kommer jag nog inte att hinna blogga men
lovar att göra det så snart jag kan :)

'
Kvällsbild utanför Butik Jasmin i Kristianstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0