SMINKNYHET



Verkligen i elfte timmen...men nu har vi dem HÄR

                   TOP MODEL SMINKBÖCKER

Du designar o sminkar både dig själv och ansiktena i
målarboken. Boken innehåller många fiffiga tips på hur
du kan måla olika detaljer och dessutom får du riktigt smink
som går utmärkt att lattja med både i ditt eget ansikte och
på modellernas i boken :) Så coolt :)

  


TOP MODEL SMINKBOK EN AV ÅRETS JULKLAPPAR :)

Jag är så glad att vi fick hem dem idag för jag vet att MÅNGA
har längtat efter just denna bok :) Så nu äntligen, precis i
rättan tid innan julafton :) SKICKA HIT TOMTEN :)

                FREDAG 10 - 18
                LÖRDAG 10 - 17
                SÖNDAG 12 - 16







Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag skulle verkligen behöva din butik här i Sundsvall nu. Har lite julklappsångest och vet inte riktigt vad jag ska köpa till alla.

2008-12-19 @ 13:04:20
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Ja du Jenny...synd du inte bor i närmare :)

Hur har det gått med din bok?

2008-12-19 @ 18:46:48
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: carina pettersson

Hej!



Den där top model sminkboken är min dotter ute efter. Vet du var man kan köpa den i Stockholm, Västerås eller Uppsala. Skulle gärna beställa den av dig och få den skickad men vi bor i Barcelona och åker hem på måndag morgon så det hinner jag inte. Finns det ett boknr (vad de nu heter)på den så jag kan söka den?

2008-12-28 @ 21:49:48
Postat av: Malin

Svar Carina: Kan tipsa dig om att kolla i någon bok o pappershandel kanske, vet ej hur det ser ut i Sthlm o övriga Sverige. Du får höra av dig ifall du vill ha den skickad så kan vi kanske lösa det iaf. Trevlig resa :)

2008-12-29 @ 09:38:33
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vem är tillverkare / förlag ?

2009-03-26 @ 23:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0