Världens gulligaste...

                

Jag har lyckan att ha VÄRLDENS BÄSTA medarbetare på mitt
företag. Idag när jag kom till jobbet efter lite semester så blev
jag super GLAD :) o lycklig.

              

Sara hade skyltat om och gjort sååå gulligt i vårt skyltfönster.
Blir man inte shoppingsugen av denna skylt så borde det
vara straffbelagt, hi hi hi...

Inte nog med detta, hela butiken var full med NYA härliga varor
nu inför stundande skolstart ( ja, jag vet att det e ett tag till men vet
oxå att är man sugen på dessa HELLO KITTY prylar bör man inte
vänta).



                                       Sockersöta ryggor...

                        

Vilken LYCKA att få arbeta i en sådan här gullig butik, saken blir
inte sämre av ALLA härliga kalaspresenter vi får slå in :)


 

Idag har det varit en dag full med spännande paket...lyckost alla prinsar och
prinsessor som skall få dem...

Ha en härlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0