Glad Shopping :)

Det blev en del shoppande igår trots arbete...

Eftersom Sara, min medarbetare och vän höll på att gå under av ångest
inför ALLA fester hon skall på den närmsta tiden så var jag tvungen att
släppa ut henne ett tag på stan igår så att hon kunde fräscha upp
sin garderob.

Jag tycker förvisso att hon har hur mycket snygga kläder som helst, men
hon påstod att inget var passande nog...

image106

Se så GLAD hon var när hon kom tillbaka...och WOW vilken snygg klänning hon hittade
hos ANGELI LUCCA i Kristianstad.

Angeli Lucca säljer hur många snygga KLÄNNINGAR som helst, det är sååå svårt att
välja när man är där.

Jag är så GLAD för Saras skull och hon kommer att vara så fin på onsdag :)

Själv nöjde jag mig med att springa in på Åhlens och köpa en hårprodukt, vilket jag
verkligen behöver då mitt hår blivit så torrt... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0