Magasin Kristianstad

Är det något jag funderar seriöst på så är det att
ta upp min skrivarglädje igen. Jag älskar att skriva,
det är så härligt att låta pennan fladdra fram över linjerna
och forma bokstav efter boksatv.

För nå´n månad sedan skrev jag en artikel i Kristianstads-
kommuns turistmagasin: Magasin Kristianstad.

Ta dig till närmaste turistbyrå och få ett GRATIS exemplar.

   Magasin Kristianstad 

Jag har skrivit om vilken underbar shoppingstad Kristianstad är
och hoppas du blir inspirerad att åka till vår Handelsstad
för att besöka  våra unika butiker.

Mitt intresse för skrivandet har jag haft sedan jag var liten och favoriserar
faktatexter,  information och krönikor.

Har även planer på ett par böcker och får snart ta mig i kragen och
sätta igång.

Frilansar gärna!

Semestertips: ÅK O SHOPPA I EN HANDELSSTAD MED KLASS:
                           KRISTIANSTAD


Kommentarer
Postat av: jess

kristianstad..

det är väl en helt okej stad. no more, no less.

men så gick jag i gymnasie där i tre år så jag är less på stan.



skriv på. 8)

2008-06-12 @ 20:16:05
URL: http://djess.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Letar man efter det lite speciella väljer man att gå i alla små-butiker :)

2008-06-12 @ 20:18:26
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0