För en vän...

Jag är ingen schlagerfantast precis men jag måste bara hoppa på trenden...
Kan inte låta bli att schlager-blogga lite idag. En av mina bästa väninnor
ÄR SCHLAGER.  Eftersom jag vet att hon läser min blogg så skulle hon nog
inte förlåta mig ifall jag inte ens skrev "schlager"  IDAG.

Lustigt att man kan LA DET SVINGE med BOBBYSOCKS helt untantill trots
ointresse för schlager. I går morse spelade de den på radion på väg till jobbet.
Jag bara var TVUNGEN att höja volymen...och sen skrålade jag på för full hals...

image51

Här fick jag med både dagens stjärna och lite accessoarer som fick mig att tänka på just
Bobbysocks...nu sjöng de ju visserligen för Norge...men schlager var det!!!!

    Ikväll är det bara No 1 som räknas och det är  väl KLART  Sverige 
                                  kommer att lyckas!

  Vad hade kunnat smaka bättre till lunch än GULDNOUGAT en dag 
                               som denna?

 Dagens arbetsoutfit blev Cerise...



Nu hoppas jag att min schlager tooookiga kompis ÄR stolt över mig.
By the way...det blev mycket GULD-blogg...fotbollslaget som min son är målvakt i tog 
hem segern idag med tio-ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0