HelloKitty

Jag var tvungen att fråga min medarbetare idag vilken dag det ÄR?

Inte för att jag är lastgammal eller så men...

Vi var i full gång med att packa upp den ena söta Kitty-saken efter den
andra, om möjligt ännu sötare än den förra. Dessvärre hade jag inte
kameran med mig idag så jag tar en bild om ett par dagar och delar
med mig utav härligheterna...

Ja iaf så var det en kund som sa TREVLIG HELG, gulligt med tanke
på att det bara är TISDAG idag och vi hade ingen slappedag precis
då en HELLO KITTY leverans just dykt upp i butiken.

Vi sa TACK DET SAMMA. Vad borde vi svarat? Inte alltid lätt att vara
kvicktänkt. Hoppas han blev glad och nöjd med svaret.

Varken vi eller Kitty fattade nå´t...det är fortfarande TISDAG.

image38

                        Lördagsgodis på en tisdag??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0