Ny granne...nya Hello Kitty...I love it...

Idag besökte jag en NY butik i Kristianstad, de är granne med min
butik och jag önskar dem välkomna till stan. Eftersom jag inhandlade
en liten MORSDAGs present där så vill jag återkomma om denna
lilla söta butik EFTER söndag då jag oxå kommer att berätta om vad
jag köpte till min MAMMA.

Hur som helst så är Hello Kitty såååå poppis just nu och vad mer kan man
begära än en fullproppad HELLO KITTY hylla?

image41

Hos Butik Jasmin kan du ALLTID hitta fin fina Kitty NYHETER!!!!!!!!

Är själv imponerad hur vi lyckas att få plats med alla sötisar...

       

Vad mer behöver jag säga? Hur gulligt som helst...I love it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0