Present mitt i veckan :)

Jag blev avtackad på årsmötet för mitt arbete som styrelseledamot.  Inte nog
med varma applåder (vilket jag behövde för usch vad jag frusit hela da´n), jag fick
en  PRESENT också.

Det var TVÅ snygga muggar som passade perfekt hemma hos mig.

image13

Jag kanske borde öppnat presenten där på mötet men jag gjorde det hemma så nu kan alla
nyfikna kika här på min Blogg istället.

Det är kul när man får något oväntat sådär mitt i veckan som förgyller tillvaron.
Muggarna är från Design House Stockholm och designern heter Marie-Louise Hellgren.

Bra presenttips nu så här i studenttider.


  TACK för de snygga muggarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0