Sött...sött...sött

image45

Blommigt, rosa, sött...köpte  detta lilla fat och ljus på ÅHLENS idag. 29 kr för blomsterfatet
och 15 kr för ljuset. Jag tyckte att jag blev så GLAD när jag såg det, att det var värt 
varenda öre.
Är du inte lika rosa-tokig som jag så fanns det även i andra kulörer.

                  

Passade perfekt till min "uteduk", har tänkt att ha det ute på terassen och bara njuta.

Ibland gör man sådana bra fynd som passar så bra ihop med något annat fint man har,
duken är en behandlad textilduk och köpt på HEMTEX. Den lämpar sig bra utomhus
då den går att torka av och dessutom kan tvättas i maskin.

Har du tänkt på vad gott alla SYRENER doftar nu på kvällen? Det är skönt med en kvälls-
promenad efter arbetsdagen. Varva ner, låta tankarna skingras och bara känna solens
sista värmande strålar.

Ha en fortsatt skön kväll och titta gärna in på min blogg igen...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fint med rosa :)

2008-05-25 @ 11:18:06
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0