Trash-brud, JAG???

Vissa dagar är SOP-dagar, fattar inte vem som kommit på att
allt ska köras hit o dit och sorteras upp o ner o kors o tvärs...

    Den mörka SOP-dagen är HÄR...

    MÅSTE köra till återvinningen...

BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

    Känner mig verkligen INTE trashig...

SEN KOMMER JAG TILL JOBBET OCH HUR SER DET UT DÄR???

    Livet som företagare är NOT glammigt...eller?

Kanske skulle bli...

    SOPSPION

Tänk på att INTE skräpa ner ute, det är inte kul att gå på stan och behöva HOPPA
över skräp mellan butikerna. ANVÄND PAPPERSKORGARNA.

Ja måndagen var lite trashig, växlade några ord med en man som är nakenfotograf
oxå idag. Han är sympatisk och mycket trevlig, han visade några av sina alster...
Javisst, synd att det inte var killar bara...SMYCKENA var fina som modellerna hade
på sig, inhandlade hos MIG...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0