Onsdagsnytt :) med julklappstips :)



Jobbat i butiken hela dagen idag med :)
Full rulle med kunder, presentinslagningar,
uppackning av nya varor, beställningar mm

Direkt efter jobb åkte jag till en julbasar som
Hugo och hans fritids anordnade...Köpte en
grytlapp med en gran :) De ska åka på nå´t
kul sen för pengarna :)

Så här kul piffade jag till vårt skyltfönster...som
sagt så är ju Sara iväg på semester ( lyckosten )
så jag ville överraska henne när hon kommer hem :))))
Har hängt upp ett gammalt foto på oss i tomteluvor,
så kul att se hennes min nästa vecka :)))))


Butik Jasmins julskyltning 2008 :)

Har proppat hyllorna fulla idag med hur mycket nytt
som helst...Här kommer några julklappstips :)

           
Smyckeshand 129 :-      Ögonmask för tröttisar :)
att hänga smycken på    40 :- Butik Jasmin

           
Bil i snöglob 50 :-            Prinsgroda 20 :-

Lovar att bjuda på fler alltefter att dagarna går :) Vänta inte
med att handla fina grejor du hittar för det bästa tar ju alltid
snabbast slut :)

Oj oj vad klockan går...vill ju inte missa "Bonden söker ikväll ..."

Kolla in min lillasysters fina recept på EKO kyckling från
glada bönder :)  Lillasyster & friends



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0