Happy lördag :)

Idag är jag LEDIG :), vilket inte är en självklarhet i
butiksbranschen. Lördagar är ju i stort sett veckans
BÄSTA SHOPPINGDAG :)

Hur som helst...solen skiner och jag är GLAD :)
Vi ska strax sticka och handla mat inför kvällen. Vi ska ha
goda vänner här på övernattningsmys :)

Fredagens BOWLING blev succé...jag har ALDRIG tidigare
haft ett sån´t flyt och jag VANN :)


Hugo strikar :)

Det var DISCObowling vilket det alltid är på fredagar efter 18.
Igår lirade de 60 talsmusik och det var fin stämning :)
Efter matchen följde vi med våra goda vänner hem och
vi spelade kort och ett roligt spel som hette "Sista ordet".

Nå´n som vågar utmana mig i bowling????he he he...bara
att höra av sig...

Natten avslutade jag i soffan och kollade på "Hemma bäst",
kärlekskomedi som jag lånat av min väninna. Hon har huuur
många filmer som helst...

Ha en skön lördag :) Vi ska till stan och shoppa :) så vi ses
kanske där :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till vinsten och hoppas att ni får en mysig lördag! Jag utmanar dig... Lördagen här bjuder på pyssel. KRAM

2008-10-18 @ 09:29:45
URL: http://lillassyterofriends.blogg.se/
Postat av: Caroline

Åh... vad kul med bowling! Grattis till segern :)



Hoppas du får en skön söndag!

2008-10-19 @ 11:49:59
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0