HJÄLP ELLER WOW????

Nu vet JAG att ICA minsann vet allt...fick hem personliga
erbjudande idag och det första jag tänkte var HJÄLP!!!!
Varför ska de ha koll på mig vad JAG ÄTER? kan inte
jag själv få välja att berätta om det på min blogg???

LÄS MIN BLOGG ICA!!!!!


Mina personliga matvaror :)

När jag sen tänkt efter lite så ändrade jag inställning till
WOW vad SMART!!!! Jag vet ju knappt själv att jag BRUKAR
köpa just dessa varor :) Läste vidare i brevet och upptäckte
att vill jag inte vara så synad så kan jag avbeställa det hela
nätet.

Jag har kommit fram till att har de koll på vad jag behöver
handla så sparar jag några hjärnceller ett tag till...och behöver
inte bekymra mig om min matlista :) Det är ju näst intill perfekt!!

Blev bara lite förvånad först och kände att MÅSTE verkligen HELA ICA
veta precis allt om mig???Så länge det handlar om matvaror kan jag
väl överleva men vad händer när det blir lite mer "privata" 
erbjudande hem i brevlådan??? 

Jag tyckte det var en bra idé till slut iaf, vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fick också hem det från Ica igår och blev väldigt förvånad. Var bara saker som jag inte handlat på väldigt länge...haha

Tycker det är lite små "läskigt" att dom kollar vad man handlar...Gillar inte riktigt det här övervakade samhället...



Mysig blogg du har:) KRAM

2008-10-15 @ 22:00:29
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0