I morgon börjar HAPPY WEEK...

En timme kvar tills vår jubileumsvecka startar.
Det ska bli så himla kul o spännande.

Tänk att tiden gått så fort och att jag därmed drivit
Butik Jasmin i 15 ÅR...

  
  
Mååånga LYCKOPÅSAR att fylla :)
De kommer vi att dela ut till alla våra
barnkunder som handlar på lördag :)

Vi har fortfarande mycket att förbereda men det
känns som om tidsschemat håller :)


♥ På onsdag startar vi med en DIDDL-TÄVLING i
   butiken där DU kan VINNA TRE PRESENTKORT
   a´100 kr, 100 kr o 200 kr att sedan handla för hos
   Butik Jasmin

torsdag håller vi EXTRA KVÄLLSÖPPET 18-20
  med fina rabatter och mingel i butiken :) Hoppas på att
  få se många av våra stammisar så att alla får ta del
  av våra erbjudande :)

♥På lördag har vi stora JASMINKALASET :), då är
  det helt klart BARNENS DAG, vi delar ut fina små lycko-
  påsar fulla med godis och nå´n liten överraskning till
  alla BARN som handlar mellan 10-17 . Dessutom har vi
  lite gotter uppdukat till alla våra andra underbara kunder.

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men nu måste
jag gå o lägga mig :) Ni vet "skönhetssömn", jag e´ju inte
tjugo längre ;) Så sov så gott nu och håll utkik här, i Kristianstadsbladet
och i våra kundmail så att ni inte missar något i veckan :)


             
                            

                         GOD NATT, HÖRS I MORGON :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken spännande vecka!! Låter ju skit kul rent ut sagt. Ni verkar ju till att ha så fina saker i butiken!!

Varför ska jag bo så långt ifrån!?!

2008-10-20 @ 13:09:55
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0