Lovely helg

LEDIG hela helgen :)


Filippa K kjol, cardigans o linne H&M
Prickig scarves Butik Jasmin samt
prickiga strumpor H&M...ROSA BANDET :)

I går kväll var det avslutningsfestBowlingen
med fotbollslaget. Killarna spelade bowling och
efter det var det jätte god mat mm. Vi hade en
trevlig kväll och alla föräldrar hade lagt ihop till
presenter till tränarna som verkligen ställt upp
under året för laget :)

Målvaktsmamman (jag) hade fixat presenterna



Eftersom det inte blir så mycket pengar per present
när man lägger ihop så här är det alltid lite klurigt vad
man ska fixa. Jag tycker jag lyckades bra iaf. Det blev
presentkort på HEMMAKVÄLL ( där kan du hyra film, köpa
film o godis mm ) Jag hade även köpt läsk o snacks till
den mysiga hemmakvällen och skrivit lite trevliga ord på
stora FOTBOLLSKORT från Gallerix. De gulliga kassarna
kommer från Diddl (Butik Jasmin)...


Kul present till sjyssta killar :)

Efter festen var Hugo sugen på att gå på skoldisco,
så vi hann med en runda dit oxå...där var det fullt ös
med hög musik och limbo :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Så söta påsar :) de hade vait perfekta till våra tränare oxå när Anton och deras lag slutar den 11. Synd butiken är så långt ifrån ha ha!!

Kan du maila 4 st till mig ha ha!!



Ha det bäst!!

2008-10-04 @ 11:20:18
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Hallå!



Det är din blivande granne som har hittat till din blogg. Tänkte komma inom en dag och visa lilla Elin som låg i min mage när vi träffades i butiken!



Nu är det bara fem veckor till vi får tillträde till huset... Sen ska vi "bara" spackla och tapetsera så vi flyttar väl in någon gång i början på nästa år:-)

2008-10-05 @ 17:18:54
Postat av: Malin

Hej Anna-Lena, kul att du tittade in här :) GRATTIS till lilla Elin. Ska bli kul att träffa er :)

2008-10-05 @ 18:06:04
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0