Måndagsstart :)

Senaste nytt i dagspressen idag var att Hugh Hefners ena flickvän ♥
gjort slut och lämnat honom (sorgligt) men som tur är har han ju två till :)

Att fixa klart så mycket som möjligt på morgonen är så totalt befriande för mig
för då vet jag att när jag slutat jobbet och kommer hem igen så kan jag göra
precis vad jag vill :)

Då finns det tid att spela kort med sitt barn, kolla favoritprogram på TV, gå lång-
promenader
, träffa kära vänner eller läsa en bra bok. Känns som att jag har så
mycket energi morgonen och allt går liksom mycket snabbare och lättare då.

Horoskopen är alltid kul att ögna igenom på måndagsmorgonen, jag är kräfta men mer
kan jag inte säga för jag har hört att det betyder otur att säga högt vad det står i
sitt horoskop. Så tänk på att om det står något bra i ditt horoskop gör du nog säkrast i att
hålla det tyst inom dig :) om du vill att det ska slå in :)

Ja, jag har fjärilar i magen :) Känns upplyftande och det gör mig så glad :)

Happy day...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0