Morning härliga onsdag :)

Mitt i veckan IGEN :) Fattar inte hur snabbt min
klocka egentligen går.( o kollar du in mina klockor i 
bakgrunden så är de inte alls rätt inställda :( )
Förbereder inför dagen just nu och arbetar med en del
papper :) här på mitt kontor.


Dagens rosa :)

Dagen kommer att löpa på med butiksarbete,inköp och
småfix.

Råkade "lura" Hugo igårkväll att han skulle ta stelkrampssprutan
idag :( Sen såg jag att det var inte förrän nästa vecka...så nu
får han gå med lite fjärilar i magen en hel vecka till...det var ju
inte så lyckat...annars brukar jag vara bra på att hålla reda på allt.
Men livet är ju många tankar och just nu har jag MYCKET att
greja med så då blir jag aningen snurrig :)

Nu ska jag jobba vidare för att sen bege mig...

Kram på er alla :) ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en underbar dag! Kram sis

2008-10-15 @ 08:48:04
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0