Snickeriet alltid ÖPPET hos oss :)

Att ha en egen snickarverkstad är väl drömmen
för alla små pojkar :) och stora (?)

Hemma hos oss har vi oxå drömmar men det mesta
förverkligar vi.

Hugo är så kreativ och han delar gärna med sig till sina
kompisar :) Idag har de snickrat ett pingisbord och
tillhörande racketar. Gissa om vi haft kul? Vilken
turnering det blev...snacka om träningsvärk i morgon :)

    
Att bara komma på denna idé borde ge pris :)

Jag bakade en äpplekaka så vi kunde gotta oss lite efter
matcherna :)

       
Äpplekaka är lätt att göra mjölkfri och det finns
god vaniljsås som är mjölkfri :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hugo är verkligen kreativ! Ni ser ut att ha roligt. Åhh, diggar dina ljusrosa Margretheskålar. Hade den färgen funnits när jag köpte mina, hade jag helt klart valt den istället för ceriserosa. KRAM

2008-10-19 @ 20:11:39
URL: http://lillassyterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0