Torsdag

Har jobbat ( som vanligt ), känner nu att tiden
verkligen springer iväg mot vårt 15 års jubileum
med Butik Jasmin :) Bara två veckor kvar :)

Var på Kristianstadsbladet idag och fixade klart
med annonsen, den blev verkligen BRA...längtar
tills den kommer i tryck :)

Har ni hört att vi har en av Sveriges snyggaste killar
i Kristianstad...Kul att Martin kunde sätta Kristianstad
på kartan...all reklam är ju bra reklam sägs det :)
Han är en jättetrevlig kille och verkligen en sjysste
ambassadör för stan så är ni nyfikna får ni ta och gå
o fika på Café Fenix

Nu ska jag slappa och hålla tummarna för att det är
ett härligt höstväder när jag vaknar i morgonbitti...
Ska nämligen ha bilen på första servicen :) och tänkte
gå från Audi in till jobbet :)

Ha det bra :) 


Sjal 98 kr Butik Jasmin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas du gillar annonsen!! jag har dåligt med tålamod. men nu är jag nöjd :)

2008-10-09 @ 20:46:31
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0