Fiffigt pennställ

Hugo kom hem med ett supercoolt pennställ
idag. Han har gjort det på träslöjden i skolan.

Jag skulle vilja ha ett sådant på kontoret fast i
rosa nyans ( har viss förmåga att aldrig hitta nå´n
penna ).

 
Piffigt pennställ från skolslöjden

Fantastiskt vad piffiga saker de får göra i plugget
nuförtiden. På min tid fick man stå och sandpappra
och fila en hel termin innan det blev godkänt. Kanske
finns det inte pengar att köpa in så mycket sandpapper
längre :) Skönt för eleverna :)

Nu ska jag vara extra snäll fram till jul så kanske jag
har turen att få ett i julklapp :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Håller tummarna!!

2008-09-06 @ 22:47:03
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0