Föräldramöte


Acnejeans, Ichi top, Baglady halsband från Butik Jasmin

Hemkommen från terminens föräldramöte. Kul att träffa
alla nya föräldrar i den nya klassen och se vilka det var.
Här går man i 0 - 3 och nu i 4:an så delas man in i en
klass med barn i samma ålder, därav alla nya ansikten.

Tänk att vissa diskussioner aldrig blir föråldrade, hur vissa
kan sitta och beklaga sig över än det ena än det andra, tur
att läraren var en skämtsam glad prick som förgyllde mötet.

All tid man spenderar i skolan ska förhoppningsvis ge ett
gott resultat inför framtiden om såväl kunskap, vänner och
lycka. Jag är övertygad om att detta kommer att ske  för min
pojke i denna klass.

Som mamma tror jag att livet blir vad vi tillsammans gör det till.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! Sabina hjälpte mig nu i kväll. Min fönster bliv så fina. Kram Sara

2008-09-02 @ 22:02:15
URL: http://sommarjasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0