Hinna hann hunnit...

Som buisnesskvinna gäller det att smida medan man
kan :)

Idag har det varit en sådan dag då allt och mycket skulle
hinnas med :)

Möte med en ny leveratör som kändes mycket givande och
något att spinna vidare på. Förnyelse är alltid ett steg i rätt
riktning känner jag.

Efter det en sväng inom en gammal trogen leveratör som
jag jobbat med sedan jag startade upp butiken för 15 år sedan :)
Fyllde på lagret med öronhåltagningssmycken så ALLA ni som
väntat hem de silvriga smyckena med VIT STEN...NU ÄR DE HÄR :)

Arbetade ett par timmar i butiken tillsammans med Sara, kolla in
hennes blogg, där hyllar hon sin arbetsplats fullt ut...Tackar tackar :)

Jag har dessutom börjat välja bland ALLA JULPAPPER som måste
beställas hem för julklappsinslagning...har ett par att välja mellan men
måste ta en funderare innan jag beslutar :) Viktigt: för vem vill inte ha
en vacker julklapp från BUTIK JASMIN i år?

Nu är jag precis klar med en del kontorsgöromål och middagen ska snart
påbörjas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0