Kuben i miniatyr

Eftersom det igår var lördag och en av
veckans absolut BÄSTA shoppingdagar så
hade jag inte så mycket tid över i butiken för
att fotografera våra nya prylar men här kommer
iaf TVÅ nyheter...

 
Kuben                                Döskalleslime

Minns ni den kluriga KUBEN? Den här nya vi fått hem
nu i veckan ÄR bara SÅÅÅ söt...den är liten som en
sockerbit ( nej lite större men ändå så pyttig )

SLIME har man många roliga historier om från att man
var liten...som första gången jag skulle resa med på en
INKÖPSRESA  ( jag var si så där 13 har jag för mig )
Vaknade av att min lillasyster hällt slime i hela håret på mig...
Gissa om det blev panik den morgonen med tanke på
att det oxå var FÖRSTA gången jag skulle flyga. Men låt
inte denna story avskräcka dig ( HI HI HI ) resan blev läro-
rik
och idag driver jag ju min egna butik så lite slime skadar
inte kan jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0