Ledig lördag :)

När man driver en butik så är man ju inte speciellt bortskämd
med att vara ledig på lördagar. Det är en av veckans BÄSTA
försäljningsdagar och då möts man av massor med trevliga
människor som ÄLSKAR SHOPPING :)

Idag är iaf en LEDIG LÖRDAG och då är det mycket jag vill
hinna med men samtidigt vill jag ju passa på att NJUTA lite oxå.

Det blev inte mycket till sovmorgon men det var rätt väntat för har
man övernattande kompisar så finns det MYCKET roligare saker
att göra än att SOVA :) Efter frukosten gick barnen ut i vår SNICKAR-
VERKSTAD och där är de nu och håller på att snickra ihop ett litet
hus till marsvinen Tussen o Trassel.

Jag har bytat sängkläder i alla sängarna, vilket är så skönt och mysigt
sen när man ska krypa ner igen. Fräscht och rent :) Nu funderar jag
på att ta tag i Hugos garderob som är överfull med kläder. han växer
ur så mycket snabbt och det är inte så kul när man står där på morgonen
och den ena tröjan efter den andra känns för trång. Känns bättre att
rensa ut det som är för  litet nu när jag har tid :)

NÅGRA GILLADE OCH TYCKTE DET VAR BRA MED TV TABLÅN SOM NI
HITTAR TILL HÖGER PÅ MIN BLOGG...VILL DU VETA VAD
DET ÄR PÅ TV
ÄR DET BARA ATT KLICKA DÄR :) SMART VA???

Ha en mysig höstlördag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0