Mitt i veckan

Då var mitt i veckan snart slut...
Gissa vad jag gjort på jobbet idag???
Ja, just det: packat upp....hur mycket
saker finns det egentligen? Och hur
mycket lyckas man pressa in på 42 kvm?

Kom till Butik Jasmin så ska du få se :)
Vi klassar oss helt klart som EXPERTER
att exponera hur mycket som helst på hur
liten yta som helst :)

 

När jag kom hem skulle Hugo samla ihop ALLA
sina finaste suddis och det visade sig vara si så
där 300-400 st. Nu är det poppis i plugget att byta
roliga, doftande, sällsynta och vackra suddgummi.
Det är hur kul som helst, för det vet jag eftersom
jag själv oxå samlade o bytade när jag var liten...

Så nu lär vi väl få åka in till butiken även i helgen
mammi e´ ledig o kanske fylla samlarserien med
några av de alldeles pinfärska suddisarna vi fått hem
nu i veckan.

Ha en fab kväll...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom mysigaste butikerna är dom med mycket saker på liten yta :) Jag samlade också på suddgummin när jag var liten.

2008-09-17 @ 23:02:47
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0