Snabbt inlägg

Oj oj oj...tror verkligen att jag hinner hur mycket som helst :)
Det trevliga är att det gör jag oxå ( nästan iaf )

Avslutade helgen i går kväll med att kolla på Bridget Jones
på 3:an. Wow säger jag bara...vilken kanonfilm. Jag har inte
kollat på filmerna om henne tidigare och jag var såld direkt.
Det var verkligen en kul film :)

Så lika men ändå så olika...på min promenad idag var jag
påpälsad ordentligt eftersom jag har en tendens till att frysa...
Kontrasten kom nere vid havet...där var en badglad kvinna i bikini...
Såg härligt ut eftersom solen skiner o det var tämligen vind-
stilla med vackra småvågor på vattnet...tänkte dock på hur kallt
det faktiskt måste vara i havet just nu, brrrrr....

Nu tar jag tag i dagen på RIKTIGT och har många timmar framför
mig med ett spännande jobb...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Kul att du tittade in hos mig! Det tar ju lite tid att lära sig, men det går nog!! Ha det gott kram Camilla

2008-09-15 @ 12:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0