Tips på rosa krukor någon?

Halloj,

tog i lite extra nu i morse och sprang ljusslingan.
Har inte sprungit sedan innan sommaren så det
känns bra att vara igång lite igen.

Har tänkt att förnya i köket och vill ha NYA ROSA
krukor till blommorna. Har ganska många fönster
i köket och har funderat på några högre krukor.
Jag funderar gärna ut innan jag besöker butiken
vad jag kan tänka mig och det visar sig inte alltid
vara så bra för oftast finns inte just det jag tänkt mig
när jag väl kommer dit.

Är det någon bloggvän därute som vet någon snygg
rosa kruka och i vilket märke så tipsa mig gärna.

                              

Nä nu rusar tiden igen och det är dax för mig att ta tag
i dagen ordentligt.

Have a HAPPY DAY :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0