TV-KVÄLL med ZAPP och JULPYSSEL

Jaha, jag hade tänkt att mysa ner mig ordentligt
i soffan ikväll o kolla på Ensam mamma söker...

Men då kommer min snart 10 åriga pojke och hävdar
att det minsann är ett JÄTTE ROLIGT program på 6:an.
HÅL I VÄGGEN...just samtidigt...
Så det blev till att titta på Hål i väggen ( o det var faktiskt
riktigt roligt med några skratt här och var, Dogge är ju en
skön kille o han var med ) och i reklampauserna ZAPPA
över till 3:an för att kolla in hur det gick med kärleken :)

Hål i väggen slutade  20:30 men det räckte inte, strax efter
började Känd i Japan ( eller vad det hette ) men då kom vi
överens om att se på det i pauserna fram till 21:00.
När vi sen kollat ett tag på Japanköret så gick det upp för mig
att Sebastian som är med i serien, minsann gått i samma klass
som mig på gymnasiet. Han har haft ett matprogram på TV för
några år sen vill jag oxå minnas. När det är nå´n med som man
känner igen så blir det genast lite mer kul att kolla :)

I kväll bläddrade jag igenom Panduros nya katalog :) Den ger
en inspiration och man blir sååå sugen på att julpyssla lite.
Tänkte ev beställa material till att tillverka egna julkort, men avvaktar
lite och ser hur jag ligger till tidsmässigt.

Nähä, nu går det inte att lägga in bilder här så detta blir ett inlägg utan bild :(

♥ Sov Gott

Kommentarer
Postat av: Eva

Julpyssel skriver du... kändes lite tidigt tyckte jag först men kom precis på att jag för en timme sen kollade igenom världens sötaste pepparkaksformar med prinsesskronor m.m så man får kanske börja frossa lite i alt mysigt redan nu... Vet ju hur det ser ut med tiden i december när man har egen butik.. jobbar 24 timmar om dygnet, kan tänka att du som har presentbutik har än mer att göra än jag då eller?

2008-09-22 @ 11:45:53
URL: http://blogg.hittaplagget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0