Vinn PIERCINGSMYCKE till din navel :)

 ♥TÄVLING♥

Dax igen för en liten tävling...

VILL DU VARA MED OCH VINNA ETT
NYTT PIERCINGSMYCKEN TILL DIN NAVEL????


Smycket är i stl 1.6X8 mm  och är tillverkat i kirurgiskt
stål. Själva hänget är i Sterling silver 925 (alltså äkta)
Smycket kostar 198 kr i butiken :)

SKRIV EN KOMMENTAR OCH VÄNTA PÅ TUREN :)

Fler snygga piercingsmycken till din navel och dina andra
piercingar hittar du hos BUTIK JASMIN i Kristianstad :)
 
              

LYCKA TILL, jag håller tummarna för alla bloggisar :)

Ps. Tävlingen avslutas på onsdag

Kommentarer
Postat av: Annso

Hej hej!!



Jag vill jättegärna vara med i tävlingen och förhoppningsvis vinna detta smycke =O)...

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll...

2008-09-28 @ 19:02:34
URL: http://beautyannso.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag vil gärna va me och tävla fast jag inte har piercing i navlen utan bara i näsan, men jag vet en som skulle tycka mycket om smycket nämligen min syster dotter.

Ha det bra!!

2008-09-28 @ 23:15:56
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Ilona

Hej!



Jag vill gärna vara med o tävla om ett piercingsmycke, då jag fortfarande har kvar läksmycket,och just nu inte har råd att köpa ett! Ibland får man väl hoppas på tur också :)

2008-09-30 @ 09:07:46
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: madde

jag är med!=)

2008-09-30 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0