Äntligen fredag :)


                        Sockersött till helgen :)

Vilken härlig dag det här kommer att bli...
Väderprognoserna spår sommarsol :) Wow...

Lönehelg och med det full rulle på stan :)
massor med nyheter i butiken för alla köp-
glada tjejer och killar :)

Kom in o kolla vår NYA HELLO KITTY hylla
med nyheter och gamla godingar :)

Kvällen lär väl aldrig ta slut ikväll...spännande
saker på G verkar det som...får berätta mer
när jag vet mer ;)

Nu ska jag ta och kila...bilen ska in och smörjas :)

Ha en fab dag och kväll för det tänker jag ha :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj!

Eftersom jag "känner" TVÅ skånska SPICEGIRLS (hihi) så undrar jag om det är ok att jag totar ihop ett litet inlägg åt dej??

Om det är några bilder du vill ha med, får du gärna maila dom till mej.

Kram och hoppas du får en superfredag!

2009-04-24 @ 09:25:03
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Malin

Tjena, ja gör du det...det verkaar kul :)



Kram Malin.

2009-04-25 @ 17:42:47
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan man beställa en top model designbok via dig?

eller finns den någon annanstans i sverige t.e.x stockholm ? tacksam för svar :)



/ maila till svar

2009-04-27 @ 14:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0