Happy Torsdag :) - Tid att leva livet :)

                 

Skulle egentligen suttit i möte tillsammans med
Opengruppen på Kristianstadsbladet och planera
kommande nummer nu under morgonen. Tyvärr
blev det inställt i sista stund.

Nu fick jag  tillfälle att sticka ut på en powerwalk
istället och det var nog så härligt :) Älskar mina
morgnar då jag bara ÄR...så härligt att bo så nära
havet :)

Har en massa musik i min Mp3 och hörde just den
härliga låten "Hej hej Monika" med Nick & Family :)
Den är bara så mycket sommar för mig och det går
verkligen inte att hålla sig still när man hör den :)
Det roliga är att musikvideon till den är inspelad i min
barndomsstad Helsingborg utanför "kiosken" där
alla coola moppegäng höll till :) Vilken flashback när
man hör den...det var ett tag sen...nå´n som känner
igen sig???? :)

Jag vill passa på att tacka Anna för hjälpen när jag
råkat " stöka till det" i min kodmall.
Klicka dig vidare till hennes blogg genast och rösta
på henne som månadens blogg :)
                 

                             Miranna


GRATTIS Benjamin till huvudrollen i kommande musikalen
Oliver som sätts upp här i Kristianstad i höst. ( Grattis till
er andra oxå...men Benjamin är en god vän till mig :) )
Jättekul att du är så duktig :)

Nu ska jag strax iväg och öppna butiken :) och sälja
Hannah Montana prylar så det ryker :) och lite annat oxå
hoppas jag. Idag ska jag o Lotta fixa lite med en idé som vi
håller på med som vi ska starta upp på Facebook :) Håll
ögon och öron öppna så får ni snart veta vad :)

Tack till alla er läsare som är flitiga med att skriva
kommentarer :) Jag blir så glad...och till alla ni som läser
men inte gör något avtryck...jag skulle bli så glad om ni
gjorde det och då kan ju jag följa era bloggar med :)
Och har ni ingen blogg så vet jag ju att ni finns iaf :)

Kram ♥

   

Ps. har fortfarande ingen kamera så ni får hålla till godo med
       några old pics :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi!

Så lite så... Jag städar i din "garderob" at anytime.. ;)

...och TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!

Kram och ha en toppendag!

2009-04-23 @ 12:41:35
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Mr.T



Hmm...

Undra som en Åhusflundra

vad sötnöten nu ska hitta

på, på Fejjan...



Spännande - JA =)

2009-04-24 @ 01:27:08
URL: http://solopappa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ha en trevlig kväll. Jag vet ju vad som ska hända;)

2009-04-24 @ 15:14:08
Postat av: Linda

Ha en trevlig kväll. Jag vet ju vad som ska hända;)

2009-04-24 @ 15:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0