Härliga tisdag ;)




Håller som bäst på att skriva ut en massa ordersidor så jag
passar på att skriva ett snabbt inlägg innan jag ska bege mig
till butiken :)

Idag kommer vi att organisera och planera för våra kommande
leveranser som är ganska stora och kräver en hel del plats.

Tips på hur 42 kvm blir 142 kvm mottages mer än gärna :)

Om någon har roliga och BRA bilder från karnevalen förra året
får ni gärna maila några till mig och då kommer vi att använda
dem i  vår marknadsföring nu inför STUDENT- karnevalen :) 2009

Solen skiner och livet kan nog inte bli bättre en tisdag :)

Sköt om er så hörs vi senare :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sveriges skönaste student 09

Malmös skönaste student lirare...



Partywagon Whooha!



"Min polare fick 4000 spänn att

köpa en kostym för, han köpte

en på Brothers för 1995 :-

Det här är vad han gjorde för

resten av pengarna!



Vi tog tejp, kundvagn,

stereo, stroboskop, elverk,

rökmaskin med mera...

Och skapade

PARTYWAGON WHOOHA

you wach..."



http://www.youtube.com/watch?v=59FCAYKyR00



110.000 views på mindre än 2 veckor...

2009-04-28 @ 01:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0