Lediga söndag :)


              Jag o Hugo vid Anfi Beach, Gran Canaria 2009

Åh vad jag undrar var solen tog vägen? Typiskt idag när man e helt ledig så
är det mulet. Det är just under dessa dagar då man bara vill sticka in i sina
semesterbilder o vara där istället :)

Ska se om jag kan locka med Hugo på en löprunda uppe i skogen idag...
Det skulle göra mig gott efter gårdagens spettkake-frosseri...ha ha ha...

Vi tog en ordentlig sovmorgon i morse vilket känns så skönt...inte så ofta
det blir. Igår kväll var en kompis på besök här som jag inte träffat på länge
och det var nice att ses igen :)

Nä om jag skulle gå och dressa om?????Kanske på tiden?

Ha en skön söndag och har du några kuliga tips på söndagsaktiviteter så
kan du väl lämna en kommentar...

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0