Lite mer Gran Canaria





Vi startade vår resa kl 02.00, natten mot lördag. vet inte hur men vi lyckades
att se någorlunda pigga och alerta ut då vi inväntade färjan som tog oss till
Helsingör från Helsingborg. Därefter åkte vi tåg till Kastrup ( Köpenhamn )
för att komma med flyget mot GRAN CANARIA :)

Flygresan tar ca 5 timmar och det känns som rätt lagom länge :)
Vi reste med Thomas Cook ( första gången med detta bolag ) bokning
genom Ving.

Destinationen för semestern var Puerto Rico, Gran Canaria. Vi hade valt
att bo på Natural Park som ligger allra högst upp i berget ovanför dalen.
Utsikten var magnifik från vårt hotellsovrum. I´m in love ♥

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Åh jag vill också ut och resa.

2009-04-15 @ 21:03:22
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: Bettan & Pelle

Hej, tittar in en snbbis, men återkommer snart igen. Ser du skriver om Gran Canaria, har aldrig varit där, men det är härligt att resa och se andra kulturer. Har nu lagt dig på vår FIFU. Ha det gott // Bettan & Pelle

2009-04-15 @ 21:03:25
URL: http://www.livslycka.se
Postat av: Anna

Halloj!

Vet du hur koden för klockan i kodmallen ser ut??

Den börjar med <embeded och någonstans i den står det +1

Ändra det till +2 istället så blir det rätt... :)

Hojta igen om du inte hittar det.

Kram kram

(och jag blir så sjukt sugen på att åka på semester!! Avundsjuk!!!)

2009-04-15 @ 21:09:52
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Anna: Thanx du är min bloggklippa :)



Bettan & Pelle: Kul :)



Annies fotoblogg: Ja, det vill man jämt :)

2009-04-15 @ 21:22:22
Postat av: Anna

Halloj!

Ja, visst är det så... Vacker är det INTE, men jag KAN INTE blunda med den bakgrunden jag har, dels pga av alla åren på gymet och dels med pga av min ätstörning, som jag har i bagaget...

Jag ser människorna BAKOM skelettet och det GÖR ONT i mej...

Kram på dej och ha en bra kväll!

2009-04-16 @ 20:43:31
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0