Lördagsmys


           Shopping på Atlantico, Gran Canaria

Efter en perfekt frukost körde jag o Hugo in till stan idag
för att fixa en del shopping :) Vi är riktigt nöjda eftersom
vi ordnade allt vi skulle och vädret var underbart.

När vi var på semester så shoppade vi mest loss på
kvällarna då  solen var på väg ner. Ett shoppingcenter som
man helt klart ska besöka på Gran Canaria är Atlantico.
Där finns "riktiga" butiker med många roliga märken :)

Basarer och marknader i all ära men jag föredrar ordentliga
affärer där man slipper hålla på att pruta från 700 kr ner till
100 kr ( ha ha ha ) Tid är mer värt än pengar och jag orkar
bara inte hålla på med sån´t :)

Med oss hem från stan idag hade vi en underbart god
spettekaka som vi bjöd våra vänner på när vi kom hem :)
Mums vad god den var...

Nu väntar jag besök så jag ska logga ut :)

Ha en fortsatt trevlig helg :) Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0