Övertid

I kväll har det blivit en del jobb på övertid...
lika bra det och har jag nu  tur så är det
lika varmt o härligt ute i morgon och då kan
jag ta ledig tid då istället och göra något
jag  tycker om.

Jag sprang 3 km idag och promenixade 1,5...
Kändes verkligen som om jag ägde världen.
Fortsatt att fundera på mina inlines och jag
tror det lutar mer åt "Blocket" än att sätta mina
fötter i dem :)

Är så nöjd med hela min "maskeradbeställning"
jag gjort idag och hoppas att alla studenter som
ska vara med i Karnevalen och Skattjakten här
i Kristianstad kommer in till oss i butiken och
väljer sina favoriter. tipsa gärna dem som ännu
inte läser min blogg...ju fler desto roligare :)

Har fått reda på att vår coola leverans med Hannah
Montana mattor
kommer på onsdag till butiken.
Vilken liten tjej vill inte ha en egen Hannah Montana
matta på sitt rum????? Lägger ut bild så fort jag får
dem :)

Kan tipsa dig som har barn att gå in på en trevlig hemsida
som handlar om att resa med barn :) Många bra tips
och tävlingar finns det där :) Klicka på den lilla
annonsen Barnsemester längst till höger på min blogg.
Jag är själv medlem där och du hittar mig under
JasminoFriends. Berättar en del om min senaste semester.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjingeling!!

Du gör rätt i att välja Blocket, för inlines är FARLIGA!!

Dom har ju varken broms eller säkerhetsbälte!! (haha)

Tack för rösterna!! Det värmer!!

Jag är nöjd så länge jag hamnar där jag ligger nu...

Eller rättare sagt, jag är skitglad över att ens ha blivit nominerad, just för att det är pga av "insidan" och inte "utsidan"...



Stora kramen (och "MirAnna" har "stordåd" på gång.. Det tar nog ett litet tag till innan projektet kan avslöjas och vi får se var hän det barkar.. )

2009-04-20 @ 23:11:26
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!



Här är min blogg http://hoppalong.blogg.se, kika gärna in och se vad jag skriver om :).

Dessutom har jag en tävling om en header just nu!



Hade bäst ///Lisa

2009-04-20 @ 23:13:02
URL: http://hoppalong.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad skoj hoppas du säljer mycket nu inför studenten.

Kolla om det finns bilder från karnevalen sen förra året på google;)Kanske du hittar nåt.Kram

2009-04-21 @ 21:18:58
URL: http://miaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0