Vem har sagt att tisdagar är tråkiga o händelselösa?

 
Jag i butiken med mitt fina Niclaskort :)

Tisdagen har verkligen varit av varierande
slag idag :) Så mycket NYA MASKERADprylar
har kommit till butiken att jag önskar att vi haft
två våningar :) Men nu börjar det likna nå´t
och vi har nästan lyckats få fram allting.

Ska be Sara fotografera lite bra pics i morgon
så kan jag visa upp några av de häftigaste
sakerna här på bloggen.

Sen har vi då de där tråkiga händelserna som
vi som jobbar i butik då och då måste stå ut
med. Det är när folk snattar...jag undrar om de
som sysslar med sådant tar saker ifrån sina
vänner oxå? För det är i princip samma sak
som att stjäla saker i min butik :(
Hur som helst så fick jag tillbaka mina saker
idag men hur kul är det på en skala att hålla
på med sådant trams? Jag njuter inte precis
av att behöva förnedra folk...för förnedring är
precis vad det blir i slutänden för den korkade
personen som snattar. Sen kommer jag att
minnas denna person som en tjuv varje gång
jag ser den på stan...förnedrande att bara
behöva tänka på det...usch...hos oss är dessutom
sakerna så billiga att INGEN INTE HAR RÅD ATT
BETALA FÖR SIG...

Som tur var har det varit en hel drös med HÄRLIGA,
SNÄLLA o TREVLIGA kunder idag och det har varit
så kul att jobba idag :) Nu har jag nyss skickat ut
en massa kundmail och ser att klockan springer
iväg som vanligt. Bör nog hålla kväll nu :)

Ja just det: DEKLARATIONEN skulle ju in med :)

Ha det bra, kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mr.T



Snattare skulle hängts ut i skyltfönster under

den gångna månaden, på så sätt hade vi blivit av

eller sänkt snatterierna och inte haft så många

lokala kändisar som dykigt upp på fel grunder...



Sen var det kanske så att allt inte var prissatt ;-)

You know... he he he



Ha d gött Malin

2009-04-29 @ 23:19:09
URL: http://solopappa.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar : Mr.T ja du det har du rätt i och ja okej jag hade visst slarvat men du ser jag tog mitt ansvar o svarade i tfn :)

2009-04-29 @ 23:45:22
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0