Härligt med glada kunder :)



Butik Jasmin i Kristianstad :)

I morse kändes det verkligen som om hela dagen skulle regna bort.
Sen hände något och det blev ett fantastikst BRA shoppingväder och
butiken har varit full med glada kunder idag :)

Eftersom det varit så mycket nu under sommaren har jag minsann
varit lite dålig med mina uppdateringar men jag ska försöka att
blogga lite mer ordentligt nu framöver ( med undantag för denna
vecka som ÄR FULL med arbete i butiken för min del då Sara
lyxar till det och har en välförtjänt semester :) )

Kristianstad är just nu välbesökt av våra grannar från Danmark och
Tyskland :) och det är så kul att få försöka på sina språktalanger :)
Hellre än bra från min sida vill jag nog påstå :) men kul är det :)

Vi har fått många beställningar via bloggen oxå vilket är riktigt KUL
och det känns helt fantastiskt att så många där ute i hela landet kikar
in på min blogg och tar del av vad som händer här hos mig och i
min butik :) Har du en blogg så får du gärna lägga in min reklam-
banner där från min butik :) Bara maila så hjälper jag dig :)


Reklambanner med klickfunktion :)
Hör av dig om du vill länka till mig
så får du mina koder :)

Efter stängning idag stannade jag kvar lite på övertid och fixade med
skyltfönstret så att det skulle bli lite piffigt :) har ju kommit hem en hel
del nyheter :) Så är det att ha butik :) Mycket jobb men så kul...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kan tänka mig att jag skulle älska din butik. Hoppas på ett Skåne besök framöver och att jag då även kan kika förbi hos dig=)



Ha en fin vecka. Kraam

2009-08-03 @ 20:47:05
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Malin

SVAR: Ja kommer du ner så ska du inte missa att hälsa på mig ;) Kram.

2009-08-03 @ 21:07:13
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0