Mitt i veckan - inköp - storsäljande oljor



Onsdag, så här mitt i veckan...fortfarande ett isande kallt landskap utanför :)
Jag bara ÄLSKAR jackor så det är iof rätt kul nu under vintern när man har
chansen att variera sig i så många olika stilar :)

Idag har det varit full rulle i butiken :) skollovet för ju med sig många lediga
shoppingsugna personer  till stan :) o det är ju hur kul som helst.

Jag har även hunnit med ett inköpsmöte idag och alla de nya ÖRHÄNGENA
som jag beställde idag kommer ni nog att kunna ta del av redan under
nästa vecka :) Massor med nya BLING BLING  ( som ju är helt slut just nu )
kommer det att komma och även stora PÄRLOR i olika färger :) Dessutom
beställde jag SUPERSTORA ÖRRINGAR som många efterfrågat...Den som
väntar på nå´t gott...

Just nu så säljer vi otroligt mycket DOFTOLJOR och det känns kul att vi ständigt
behöver fylla på i den hyllan.

 
Tror att vi har minst 150 olika dofter på våra oljor :)

Oljorna använder du i en AROMALAMPA med ett litet värmeljus under eller oxå
häller du oljan i ett lerkrus ( passar bäst i mindre utrymme ).

         
Sara in action :) Många sorter att hålla reda på.

Även Sara har träffat en säljare idag och tittat på en helt NY kollection med
smycken som vi antagligen kommer att börja sälja under april månad. Mer
kan jag inte berätta men den innehåller riktigt snygga smycken. Sara är redan
förälskad berättade hon för mig för en stund sedan :) Själv har jag bara sett
smyckena på bild...

Dagens tips blir nog ändå att  mysa inomhus, tänd din aromalampa med en
god doft och kramas lite extra :)

Ha en härlig kväll...

Ps. Pinstillverkningen är i full gång och många glada pinsälskare har varit och
       fått sina egna foto o bilder som pins hos oss i butiken :)
       Se några pins vi tillverkat på Lillasyster & friends

Kommentarer
Postat av: Anonym

mailar över den i morgon :) har inte den på denna datan. hehe :) men de fixar vi !! kram

2009-02-18 @ 22:51:42
Postat av: Mr.T

Går det att ha oljorna i bastu,..

som arombastu..?

2009-02-20 @ 00:57:43
URL: http://solopappa.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar:Hej Mr.T, vi har en del kunder som brukar köpa dem till bastu men vilken typ av bastu de har vet jag ej.Själv har jag ju ångdusch men där finns ingen behållare att hälla olja i.Ha en skön helg :)

2009-02-20 @ 12:08:38
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0