Regnig torsdag full av humor :)



Jaha då har man vaknat upp till en alldelses grå torsdag,
kanske inte så uppmuntrande trots allt :(

Något som kan pigga upp dig lite är vårt nystylade skylt-
fönster som helt klart går i ♥-ans tecken  :)

Det blir man iaf GLAD av :)


               Butik Jasmin i Kristianstad :)

Idag har jag en massa kontorsarbete framför mig och Sara
och Lotta kommer att ta hand om alla härliga kunder som
kommer till butiken :) Vill du göra en rolig egendesignad
pin (badge, knapp) så är det bara att ta med ett foto eller text
till butiken så hjälper tjejerna dig :) Tänk på att själva pinsen är
37 mm breda så ta inte för stor bild :) med dig.

I kväll såg jag att det är repris på MIA o KLARA så det måste jag
kolla på eftersom jag missade avsnittet i söndags, tycker det är
humor på hög nivå :) Så ett litet tips ifall du oxå missade det.
Tror det börjar 16.55 ( du hittar tv-tablå till höger i min blogg ) bara
att klicka så ser du enkelt vad som visas och vilka program som
ska visas :)

Nu är det siffror som gäller :) Fram med räknemaskinen :)

Kram på Er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Siffror som gäller här också idag för hela slanten.



KRAM

2009-02-05 @ 14:25:02
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det ska jag verkliggen ha, detsamma önskar jag dig = )

2009-02-07 @ 00:31:04
URL: http://chare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0