REANS VARA ELLER ICKE VARA :)



REA

Vi brukar inte ha nå´n speciell REA i butiken eftersom vi inte har något att
REA ut. Vi får hem NYA varor varje vecka och saker o ting hinner ju inte bli
omoderna hos oss :)

Idag fixade vi iaf ett REA-ställ med HALSBAND som vi tyckte att vi kunde
erbjuda våra kunder ett lite lägre pris på eftersom vi behöver platsen till andra
varor. Så nu får vi se hur det kommer att gå med REAN :)

Följande saker kan du just nu fynda hos BUTIK JASMIN i Kristianstad

               ♥PLAYBOY SMYCKEN 50% RABATT
               ♥UTVALDA HALSBAND 50% RABATT
               ♥TOMTAR 50% RABATT

Idag är det nästintill vårväder här nere och det kändes riktigt skönt att gå
en runda på stan på lunchen idag :) Vad jag köpte berättar jag i ett senare
inlägg för jag tänkte fotografera så ni får se en bild :)

Har du fyndat något bra på rean i år? Berätta vad...själv brukar jag inte ha
någon turREOR men det kanske beror på att jag inte gillar att trängas
och jobbar nästan jämt när REAN drar igång...

I morgon är det ju lördag igen och det är en perfekt dag för shopping
passa på att kom till oss o fynda lite :) ÖPPET 10-15


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har inte varit ute och kollat så mycket på rean i år utan väntar med spänning på alla vårnyheter men två saker har det blivit. Ett festlinne (MQ) och en diskmedelsflaska från cult. Båda till halva priset.



Hade velat titta in i din butik, synd att den inte ligger i sthlm.



Trevlig helg!

2009-01-09 @ 17:30:13
URL: http://carolineskriverdagbok.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag har varit ute och fyndat lite kläder till barnen och faktiskt en snygg svart kappa till mig själv som va på halva priset och det är jag sååå nöjd med.



Lycka till med rean!! =) =)



Ha en underbar kväll!!



Kram Sarah

2009-01-09 @ 18:19:33
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Jenny

Trevlig helg! Längtar efter vårkollektionerna nu...



KRAM sis

2009-01-09 @ 18:42:54
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0