Snart helg igen :)



JULEN E´ SLUT

Oj vad det känns som om det är helg jämt nu :)
Helgen e´ ju inte slut förrän nästa kommer, hinner
knappt inte ladda om liksom :)

Planerar vår julgransplundring för fullt som vi kommer
att ha i helgen :) Kul att hitta på nå´t skoj när allt pynt ska
ner :)

Idag tog jag en runda på stan eftersom jag hade en
halvledig dag...köpte ett par kanonsnygga stövlar som
jag är så glad i att jag gått med dem på mig hela dagen
här hemma ( ja, inne alltså... ) får väl ta en bild senare o visa :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du såg möjligtvis inga bruna GANT? Visste att de skulle försvinna direkt. Så är det när man inte är hemma till REA-starten... = ( KRAM

2009-01-08 @ 18:50:51
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar Jenny: Nä hade mest ögon för REPLAY :)Hinner jag får jag väl ta en runda till o kolla :)

2009-01-09 @ 14:47:04
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0