Veckan som varit...



♥          ♥           ♥          ♥           ♥          ♥          ♥               

Tiden rinner iväg för mig och jag har haft dålig
uppdatering här ( vilket jag kanske inte behöver säga
eftersom det syns ganska tydligt ).

Det har varit lite blandade omständigheter till varför
men nu kände jag att jag behövde uppdatera bloggen
något...

Känns kul att kunna meddela att röran  som kanske varit
i butiken under veckan som gått beror på att vi fått hem
hur mycket roligheter och gullisar som helst nu inför
stundande ALLA ♥ DAG den 14 februari. Sara har verkligen
gjort en fantastisk insats den här veckan och är värd alla
HJÄRTAN i världen :) från mig :)

Just nu längtar jag till butiken för att få greja runt med allt
och hjälpa till med att piffa lite här o där. I brist på tid så
kommer vi att spara vår omskyltning inför ♥ tills nästa vecka.

Denna helg är det ju äntligen en supershopping helg med
LÅNGLÖRDAGs kul. Kan rekommendera ALLA shoppingsugna
att ta en runda till stan.

KÄRLEK

♥          ♥            ♥           ♥           ♥           ♥            ♥            ♥          

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tiden rinner iväg när man är lycklig sägs det ju!! Eller hur?? ;););););););)



Hoppas du får en trevlig kväll och en kommande helg!!



Helt ok att du inte hinner med att uppdatera, jag kikar in ändån varje dag även om jag inte alltid skriver.



Kram Sarah

2009-01-29 @ 16:42:54
URL: http://axehult.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har en utmaning till dig!!

2009-01-29 @ 17:19:40
Postat av: Jenny

Trevlig helg sis!



KRAM

2009-01-30 @ 15:11:32
URL: http://lillasysterofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0