Vilken fin hyllning denna fredagsmorgon :)


        *Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden
         Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag!
         Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!*


Tack snällaste Sarah för din fina hyllning till mig o min blogg :) It makes me
HAPPY denna underbara fredagsmorgon.

I dag kommer jag att arbeta ( så klart ), har inte till fullo planerat hela dagen
ännu men det kommer åtminstone att bli butiksarbete några timmar.
Har dessutom en hel del inköp att ta tag i med tanke på att dagarna just nu
rusar iväg mot Alla ♥ Dag mm. Sen är det bråda tider nu med olika rapporteringar
som skall in ang löner o försäkringar mm så brist på arbete lär det iaf inte bli :)

Hoppas du har tid att åka och shoppa idag för jag tycker helt klart att du ska passa
på att fynda lite nu innan alla godbitarna tar slut på vår REA.

Vad du än tänker ta dig för idag så ha en fab dag och njut av att helgen är här...

                               Jag skickar den fina awarden vidare till

                                                        JENNY

Kommentarer
Postat av: Sarah

Utmanar dig på min sida!!

2009-01-16 @ 09:40:23
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0