Plaskblöt

Undrar just vad det är katten släpat in?????
Aha...det är bara Malin som kommit hem från
jobbet PLASKBLÖT....



Precis när jag kommit halvvägs till bilen på väg hem från
butiken så ÖPPNADE HIMLEN sig :)  Först stannade jag
under ett enormt träd som verkade hålla rätt tätt men efter
några minuter visade det sig att det fanns ännu mer att ge
från ovan. Jag tänkte ju visserligen ut o springa men ville
gärna byta om först... efter ett snabbt lopp till bilen var jag
verkligen DYNGSUR...grannen frågade hur det hade gått
i miss wet-tshirttävlingen när jag kom hem... :) så blöt var jag.

Kommentarer
Postat av: Mr.T



Skulle förmodligen röstat på dig i en sån tävling... =)

2009-07-30 @ 11:15:04
URL: http://solopappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0