Sommar

Min bästa sommarplan idag var att inta ryggläge
på stranden och ha en riktigt skön "pressa i solen"
avslutning på periodens semesterdagar. Den
planen är just nu insvept i en molntäckt regntung
himmel som släpper ifrån sig små obehagliga vatten-
stänk.

Nu är jag iallafall 35 !!!!! Dagen kom till slut trots att jag
försökt förhala den hela året :) Ärligt talat känner jag
mig fortfarande som 34 ;) och hoppas att det kommer
att hålla i sig ett tag till :)


Hugo och jag på mitt födelsedagskalas i går :)

I går var sommartennisen slut så nu kommer det att
bollas en del hemma på garageporten istället :) Är så
härligt att vara "tennismamma" igen :) Efter nå´t års paus
så har Hugo börjat träna igen och tennis är verkligen en
kul sport :)


Hugo bollar in sitt nya supercoola racket :)

På min dag i går kom såklart min BÄSTA väninna hem till
mig och det var så kul :) Vi har alltid så trevligt ihop och hon
är bara BÄST :)

             
              Sara kom med en massa presenter :)
              Den BÄSTA ska vi på nästa vecka och
              då kommer jag att berätta vad det är :)

TACK för ALLA gulliga hälsningar i går och presenter :)

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail adress: (stannar hos mej)

Namnet på din blogg:

Dina ord...:

Trackback
RSS 2.0